Z6_PPGAHG8001C6B0QP77BB1I2CS0
Z7_PPGAHG800PTQ60QP77PFS12S06

Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите

Дата на публикуване: 19.08.2020
Последна актуализация: 17.02.2025

Всяка година до 1 април администрацията изготвя годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите за предходната календарна година. Докладът се  изготвя във връзка с изискванията на чл. 24 ал. 8 от Наредбата за административното обслужване  (изм. Дв. бр. 9 от 2020г.), с оглед даване публичност на  информацията получена от обратната връзка с клиентите на общината.

Административното обслужване в Община Бобошево се осъществява при спазване на стандартите за качество на извършваните административни услуги.

В тази връзка и в изпълнение изискванията на Наредбата за административно обслужване в Община Бобошево са създадени условия за получаване на обратна връзка с потребителите на административни услуги. За целта се провежда анкета за степента на удовлетвореност и също така е осигурена възможност за изпращане на предложения, сигнали, похвали или оплаквания директно до Кмета на общината чрез форма за контакт на интернет страницата.