Web Content Viewer
Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите
Всяка година до 1 април администрацията изготвя годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите за предходната календарна година. Докладът се изготвя във връзка с изискванията на чл. 24 ал. 8 от Наредбата за административното обслужване (изм. Дв. бр. 9 от 2020г.), с оглед даване публичност на информацията получена от обратната връзка с клиентите на общината.
Административното обслужване в Община Бобошево се осъществява при спазване на стандартите за качество на извършваните административни услуги.
В тази връзка и в изпълнение изискванията на Наредбата за административно обслужване в Община Бобошево са създадени условия за получаване на обратна връзка с потребителите на административни услуги. За целта се провежда анкета за степента на удовлетвореност и също така е осигурена възможност за изпращане на предложения, сигнали, похвали или оплаквания директно до Кмета на общината чрез форма за контакт на интернет страницата.